Op dit moment is het niet mogelijk om via de website producten te bestellen. Excuses voor het ongemak.

FAQ


De meest gestelde vragen
 

 

Welke deksel past bij het bakje dat ik heb uitgekozen?

Gede.nl verkoopt veelal de bak en de deksel los van elkaar zodat u kunt kiezen of u een deksel erbij wilt en welke deksel u wilt.
Er zijn voor diverse bakken ook meerdere soorten deksels beschikbaar. Bij elk artikel kunt u een extra omschrijving vinden waarbij ook het gebruik van het product omschreven wordt.
In deze omschrijving staat het artikelnummer van de deksel die erbij past.

 

Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Waar kan ik deze wijzigen?

Wachtwoorden kunnen niet zelf gewijzigd worden. Hiervoor moet u contact met ons opnemen. Dan passen wij het direct aan!

 

Welke dag wordt er bij mij geleverd in de vaste route?

Bekijk hier een overzicht van onze vaste leverdagen per dag en per plaats. Overige plaatsen en afwijkingen worden geleverd door bode diensten.

 

Hoe kan ik een artikel toevoegen aan mijn eigen bestellijst?

Wij beheren vanuit ons klantbeheersysteem de bestellijsten. Deze kunnen helaas niet aangepast worden door onze klanten zelf.
Wilt u graag een artikel in uw bestellijst hebben? Neem dan contact met ons op en geef dit door. Dit kan telefonisch of door een mail te sturen naar info@gede.nl

 

Hoeveel zakjes of vellen zitten er gemiddeld in 10 kg?

Onze papieren zakken en vellen gaan veelal per colli van 10 kg. In een colli van 10 kg zitten gemiddeld 20.000 stuks (vellen of zakken).

 

Ik ben geïnteresseerd in bedrukte artikelen. Waar kan ik mijn wensen doorgeven?

Deze kunt u doorgeven via de mail (info@gede.nl) of door telefonisch contact met ons op te nemen.
Een van onze gespecialiseerde verkoopmedewerkers zal u dan een passend advies geven.

 

Ik heb een klacht. Waar kan ik deze indienen?

We doen ons uiterste best om de artikelen die u bij ons besteld, netjes en op de gewenste tijd bij u af te leveren. Desondanks kan het voorkomen dat het bestelde artikel niet van de gewenste kwaliteit is of dat de bestelling te laat wordt geleverd. Neem in dat geval contact met ons op zodat we het probleem goed voor u kunnen afhandelen.

 

Levert u ook in het buitenland?

Ja. Neem contact met ons op inzake afwijkende transportkosten en betalingscondities.

 

© Gédé Verpakkingen   Disclaimer   Sitemap   Website ontwikkeling