Klantenservice
Waar kunnen wij u mee helpen?
Bekijk in het overzicht hieronder waar u een vraag over heeft zodat wij u kunnen doorverwijzen naar de betreffende pagina over dit onderwerp. Staat het onderwerp er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@gede.nl of bel ons via 072-5053244.
Registreren
Registratie is alleen voor nieuwe klanten van Gédé. Wilt u nieuwe klant worden van Gédé en profiteren van alle voordelen van online bestellen? Vul dan hier uw gegevens in. U ontvangt via Gédé een bevestiging via mail.
Bestellen
Online: Wanneer u klant bent geworden van Gédé krijgt u een account waarmee u eenvoudig online kunt bestellen. In dit account staat een bestellijst met al uw artikelen en favoriete producten. Duidelijke artikelomschrijvingen met mooie foto’s helpen u eenvoudig te bestellen. Het bestelsysteem geeft ook bestelsuggesties aan die op basis van uw afnames in het verleden zijn berekend.
Telefonisch: Onze verkoopmedewerkers nemen met plezier uw bestelling op. Met behulp van uw eigen bestellijst in ons systeem wordt uw bestelling ingevoerd. Op deze manier kunnen wij precies zien welke artikelen u bij ons afneemt. U kunt uw bestelling telefonisch doorgeven via het nummer: 072 505 32 44 (ma - vr 08.00 tot 17.00 uur)
Mail: U krijgt van ons een geprint bestelformulier voorzien van uw eigen assortiment (te vinden in uw bestelmap). U kunt uw bestelling hier eenvoudig op invullen en als foto of scan naar ons mailen via info@gede.nl.
Bestellijst op startscherm mobiel/tablet: Als u op de mobiele telefoon of tablet direct vanaf uw startscherm naar gede.nl wilt, volg dan de onderstaande stappen. De bestellijst is dan net zo snel bereikbaar als een app!
Snelkoppeling PC of laptop: Indien u een andere browser gebruikt dan waar we hier uitleg voor geven kunt u even in de eigenschappen of instellingen zoeken. Vrijwel allemaal hebben ze een soortgelijke functie. Komt u er toch niet uit? Bel ons dan gerust, en wij leggen het u uit.
Android - Chrome: Ga naar www.gede.nl. Zorg ervoor dat u bent ingelogd en in uw bestellijst staat. Klik de drie puntjes rechtsboven om in het menu te komen. Selecteer “Toevoegen aan startscherm”. Pas eventueel de naam aan.
Apple - Safari: Ga naar www.gede.nl. Zorg ervoor dat u bent ingelogd en in uw bestellijst staat. Klik het icoon aan om het menu te openen. Veeg horizontaal om de optie “Zet in beginscherm” te vinden. Pas eventueel de naam aan.
Betalen
IDeal: Wanneer u via de website of app besteld kunt u met IDeal betalen.
Automatische incasso: Met onze vaste klanten kunnen wij een betalingsconditie vaststellen voor automatische incasso. Zo hoeft u niet direct een pinpas bij de hand te hebben maar weet u wel dat u altijd op tijd betaald.
Bezorgen & afhalen
Bezorgen: Artikelen op voorraad worden binnen 48 uur gelevert indien u via de website per iDeal betaald heeft. Tevens worden bestellingen vanaf €275 (ex. btw) gratis door heel Nederland bezorgd.
Bestellingen van vaste klanten worden op de afgesproken dagen geleverd. Bekijk hier onze vaste route of neem contact met ons op om na te gaan wanneer we bij u in de buurt zijn.
Afhalen: Wanneer uw bestelling gereed is kunt u deze geheel gratis afhalen bij ons in Limmen.
Nieuwsbrief
Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Meld u dan hier aan.
HULP OP AFSTAND
Wij kunnen u via de computer op afstand helpen bij problemen met uw printer of bestellen. Dit doen wij via het programma TeamViewer. Zorg ervoor dat u dit programma ook op uw computer heeft staan. U kunt het hier gratis downloaden.
Veelgestelde vragen
Welke deksel past bij het bakje dat ik heb uitgekozen?
Gede.nl verkoopt veelal de bak en de deksel los van elkaar zodat u kunt kiezen of u een deksel erbij wilt en welke deksel u wilt. Er zijn voor diverse bakken ook meerdere soorten deksels beschikbaar. Bij elk artikel kunt u een extra omschrijving vinden waarbij ook het gebruik van het product omschreven wordt. In deze omschrijving staat het artikelnummer van de deksel die erbij past.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Waar kan ik deze wijzigen?
Wachtwoorden kunnen niet zelf gewijzigd worden. Hiervoor moet u contact met ons opnemen. Dan passen wij het direct aan!
Welke dag wordt er bij mij geleverd in de vaste route?
Bekijk hier een overzicht van onze vaste leverdagen per dag en per plaats. Overige plaatsen en afwijkingen worden geleverd door bode diensten.
Hoe kan ik een artikel toevoegen aan mijn eigen bestellijst?
Wij beheren vanuit ons klantbeheersysteem de bestellijsten. Deze kunnen helaas niet aangepast worden door onze klanten zelf. Wilt u graag een artikel in uw bestellijst hebben? Neem dan contact met ons op en geef dit door. Dit kan telefonisch of door een mail te sturen naar info@gede.nl
Hoeveel zakjes of vellen zitten er gemiddeld in 10 kg?
Onze papieren zakken en vellen gaan veelal per colli van 10 kg. In een colli van 10 kg zitten gemiddeld 20.000 stuks (vellen of zakken).
Ik ben geïnteresseerd in bedrukte artikelen. Waar kan ik mijn wensen doorgeven?
Deze kunt u doorgeven via de mail (info@gede.nl) of door telefonisch contact met ons op te nemen. Een van onze gespecialiseerde verkoopmedewerkers zal u dan een passend advies geven.
Ik heb een klacht. Waar kan ik deze indienen?
We doen ons uiterste best om de artikelen die u bij ons besteld, netjes en op de gewenste tijd bij u af te leveren. Desondanks kan het voorkomen dat het bestelde artikel niet van de gewenste kwaliteit is of dat de bestelling te laat wordt geleverd. Neem in dat geval contact met ons op zodat we het probleem goed voor u kunnen afhandelen.
Contact
Adres:
Rijksweg 54
1906 BJ Limmen
Onze showroom, op hetzelfde adres, is geopend op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur
Contactgegevens:
T: 072 505 32 44 (bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur)
E: info@gede.nl
W: www.gede.nl